Dieta niełączenia – efekty, zasady, jadłospis

Salad

Gdy chcemy pozbyć się zbędnych kilogramów, a nie lubimy głodówki, koniecznie powinniśmy zainteresować się dietą niełączenia. Jest to dieta różnorodna, skuteczna (pozwala pozbyć się kilku kilo w krótkim czasie), nie wymaga rezygnacji z ulubionych potraw, a jedynie świadomości co jemy i jak łączymy produkty. Gdzie tkwi jej tajemnica? Przede wszystko w jednym posiłku nie łączymy białka i węglowodanów oraz spożywamy maksymalnie 1000 kalorii. Dzięki temu jest to dieta niskokaloryczna, a jej podstawą jest spożywanie posiłków w takich zestawach by wspierały trawienie.

 

Dieta niełączenia jadłospis

 

Dieta niełączenia wyróżnia trzy grupy produktów:

  • neutralne- warzywa korzeniowe i liściowe, orzechy, ogórki, kabaczki, produkty mleczne zakwaszone, twarogi, śmietana, tłuszcze,  cukinia,  pomidory oraz surowe i wędzone mięso i ryby.
  • Białkowe- ugotowane mięso i ryby, wędliny, mleko, sery o zawartości tłuszczy poniżej 50 proc, jaja, drób, owoce (z wyjątkiem bananów).
  • Węglowodanowe- banany, pieczywo, ryż, makarony, kasze, ziemniaki, suszone owoce, środki słodzące.

jak skutecznie schudnac
 

Dieta niełączenia zasady

 
Czego nie można łączyć? Mamy 3 podstawowe zasady:

  1. nie łączymy w jednym posiłku białka i węglowodanów, dzięki temu organizm łatwiej strawi pokarm i spali tłuszcz
  2. w każdym daniu musi się znaleźć chociaż jeden neutralny „ekstraspalacz tłuszczu”  czyli witamina C, żelazo, magnez, chrom, jod i kamityna
  3. maksymalnie 1000 kalorii dziennie

 

Podsumowując, nie łączymy węglowodanów z produktami białkowymi. Z kolei artykuły z grupy neutralnej można podawać zarówno z węglowodanowymi jak białkowymi. Dodatkowo danie główne musi zawierać witaminę C, magnez, żelazo, wapń, jod czy chrom.

 

Codzienny podział posiłków powinien wyglądać w następujący sposób: śniadanie- 250 kcal, drugie śniadanie (75 kcal), podwieczorek (75 kcal), dwa dania główne- po 300 kcal. Z tego jeden posiłek ma być opart na węglowodanach, jeden na białku oraz jeden na warzywach i owocach. Między białkami i węglowodanami trzeba zachować 2 lub 3 godziny przerwy. Ważne by pić jedynie między posiłkami.

 

Dieta niełączenia efekty

 

Komu polecana jest dieta niełączenia? Osobom cierpiącym na nadkwaśność, nadciśnienie, choroby serca, układu krążenia oraz przemęczonym. Do jej zalet należą zróżnicowanie produktów oraz dostarczanie dużej ilości witamin i minerałów. Taka dieta nie tylko odchudza, ale poprawia przemianę materii i samopoczucie. Do minusów należy fakt, że pierwszym treściwym posiłkiem jest obiad, co wymaga przyzwyczajenia.

Wyszukiwane także pod hasłami: dieta niełączenia zasady ; dieta niełączenia efekty ; skuteczne diety odchudzające ;

kontakt

Summary
Review Date
Author Rating
3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>